05 Mac 2016

Malam Apresiasi Media KPDNKK Bersama Media Perak


Lepas je balik dari Gerik selepas lima hari, malam tu ada malam media bersama Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) di Impiana Hotel. Walaupun penat, tapi disebabkan malam media, dan aku sendiri pun banyak cover majlis Datuk Seri Hamzah Zainuddin di Parlimen Larut, maka aku pun joined la malam media ni.

Temanya jersi..tak kisah lah jersi apa pun, yang penting jersi...hehehe...untuk makluman ye, aku tak ada jersi bola. Aku try cari di Betong tapi tak ada size...ahhh sudah..macam mana nak pergi ni.,takkan tak ikut tema...kebetulan malam tu ada perlawanan bola antara  Perak dengan Kedah dekat stadium. Terus aku pergi dengan harapan ada la size...hehehehe...


Nasib baik ada..,jersi Perak yang musim lepas punya...aku sambar satu, dengan mafla...saja nak bagi nampak lain...lepas beli, terus aku ke Impiana...terawal pulak..maka aku lepak-lepak la dulu dekat lobi hote.

Lepas daftar untuk cabutan bertuah, maka mulalah agenda malam tu...tak ada apa pun..makan-makan dengan tengok persembahan...itu ja..lepas tu macam biasa...ada cabutan bertuah dengan pakaian terbaik.

Cuba teka...hehehehe...aku dapat Pakaian Terbaik...tak percaya??hahahaha...aku pun tak sangka...masa tengah makan-makan tu, ada sprang staff datang tanya aku dari media mana dan mintak nama...senior dari Berita Harian cakap dah yang aku menang pakaian terbaik, tapi aku tak berapa percaya sampailah diumumkan..wowww...hahaha...


Sebab aku menang cuma satu..aku pakai mafla The Bos Gaurus...itu ja..yang lain takde...i'm the only one yang pakai mafla..yang lain takde...sebab tu la kot...hahaha...

Kemudian untuk cabutan bertuah, rezeki aku dan semua media...aku dapat electric oven...setiap media yang pergi, semuanya dapat hadiah...cuma ikut tuah la dapat hadiah apa...hahahaha...


Sebenarnya masa mula-mula tu aku dah aim hoverboard atau dron...tapi tak dapat...dapat kat orang lain,,takpe la...takde rezeki...dapat oven ni pun dah bersyukur....hehehe...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...