18 Mac 2016

Kegunaan Book Planner

Aku sebenarnya tak guna sangat pun book planner ni...sebenarnya tak pernah guna langsung...tapi disebabkan dah kerja, kadang-kadang sampai aku terlupa aku dah janji yang aku buat atau program yang aku nak joined...mungkin sibuk dengan kerja dan macam-macam...aku jadi terlupa...

Walaupun ada 'Reminder' dekat telefon, tapi aku tak guna...sebabnya??aku rasa aku boleh ingat...tapi akhirnya...yaa hadooo...lupa macam tu jugak...



Baru ni masa aku cover satu majlis KPerak, aku dapat 'book planner'...aku tak teringin nak guna...tapi memandangkan bulan depan dan bulan 5 aku dah ada beberapa program yang agak besar, aku rasa aku patut guna planner...bukan apa..takut lupa...

Jadi..aku dah tulis siap-siap program-program atau rancangan aku supaya aku tak lupa dan senang nak susun jadual aku sepanjang satu bulan tu...insya Allah...mana tahu, aku akan ingat...kot...hahahaha....



Dan aku harap, aku dapat guna sepanjang tahun ni..takda la hangat-hangat taik ayam...heheheh...bukan apa...takut bila aku terconteng, aku pun jadi malas nak tulis sebab dah bercampur macam-macam...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...