20 Februari 2016

Datang lagi perasaan ni...

Ingatkan masa belajar ja perasaan ni datang....rupanya dah kerja pun ada lagi perasaan macam ni...aku tak tahu la kenapa ada lagi perasaan macam ni...mungkin sebab rasa down sangat kot seminggu dua ni...macam-macam sangat aku hadap...dari kawan-kawan lagi...


Semua buat aku serabut...takda masa aku nak rehat...rehat-rehat pun, dah ada perancangan lain...oooppsss...itu salah aku...aku ambik cuti bukan untuk rehat...tapi ambik cuti untuk program aku sendiri...macam mana tu??

So bila dah banyak sangat benda nak kena buat...dan aku sendiri tak pandai nak susun, semua jadi serabut..,aku tak tahu la macam mana aku nak susun semua program-program yang aku dah rancang...semuanya aku down gila...dan semuanya diberikan untuk aku handle...

Haishhh...kena tenangkan fikiran untuk sehari dua ni...perlukan ketenangan tanpa ada gangguan...tutup internet, relax tepi pantai ambik angin...OMG...aku dah bayangkan Pulau Redang dan Pangkor dah....


Arrrggghhhh...tapi bilanya aku dapat pergi??? 😢😢



Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...