29 Januari 2016

Applikasi ASUS Mini Movie yang menarik

Sejak pakai ASUS Zenfone 2 Laser ni, aku jarang untuk explore telefon ni...hehehe..bukan apa..tak sempat...sejak dapat telefon ni, aku cuma setkan untuk wifi dan ringtone ja...yang lain-lain aku akan explore bila aku nak guna...

Tadi masa baring-baring dalam bilik lepas balik kerja, aku saja buka 'Gallery' dan klik gambar banyak-banyak. Aku terperasan satu icon ni dekat bawah. Aku klik dan kita boleh edit video tu dan masukkan lagu. Buat masa ni apa yang aku tengok, cuma boleh edit video bergambar kurang dari satu minit. Lagu pula cuma untuk lagu-lagu yang memang dah ada dalam telefon. Kalau nak masukkan lagu Potret, aku tak pasti..tak habis explore lagi...




Kiranya ini macam Movie Maker la, tapi versi telefon punya...hehehehe... menarik...so kita boleh gabungkan semua gambar dalam satu video, peralihan dari satu gambar ke gambar yang lain pun menarik. Tak la boring sangat,

Kat bawah ni ada satu video, aku sertakan sekali. Ini aku saja-saja buat. Nanti kalau ada masa aku akan explore lagi. Tak menyesal rasa bila guna Zenfone 2 Laser.
video

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...