12 Januari 2016

Aku seru untuk kau kembali kepadaku...



Emosi, semangat, dan pemikiran positif aku sangat 'down' sehari dua ni...aku tak tahu kenapa..nak kata aku ada masalah?aku rasa semua orang ada masalah...nak kata aku tak pandai selesaikan masalah??well...itu perlukan masa untuk selesaikan.

Mungkin aku perlukan cuti yang betul-betul cuti...tapi aku baru ja cuti dua hari...nak cuti
berapa lama lagi??adoiii..aku pun pening..aku nak cari tempat untuk tenangkan fikiran supaya aku dapat lepaskan semua tekanan aku...



Aku kalau boleh bila aku nak masuk pejabat, aku nak masuk dengan semangat baru, fikir yang positif...mungkin aku terlalu fikirkan banyak masalah...kena rehat betul-betul ni...

1 ulasan:

Julia Johari berkata...

Haaa memang dah patut kena pi holiday lama sikit...jadi macam juju lepas balik dari holiday dia punya semangat senyummmmm je pi mana2 senyum sebab dah puas mengembara...serius pi lah jalan2

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...