16 Disember 2015

TERKUNCI DI DALAM RUMAH SENDIRI!!

Pernah tak korang rasa terkunci dalam rumah sendiri??aku pernah!!! Hari ni aku rasa macam mana rasa terkunci dalam rumah sendiri..puncanya sebab budak rumah aku kunci pintu pagar masa dia nak pergi kerja sebab dia ingat tak ada orang dalam rumah...

Aku bukannya tak ada kunci, tapi kunci rumah aku tertinggal dekat kampung...kunci pagar automatik, ada kami sembunyikan kat luar, cuma kunci pintu grill ja tak ada...

Member office aku yang ambil aku kat rumah pu, cuma dapat bukak pintu pagar automatik tu je...pintu grill tak dapat bukak...

Kelam kabut aku mesej budak-budak rumah aku tanya...dah la aku kena ada kat Kuala Kangsar pukul 11 pagi...aku geledah satu rumah tak ada kunci spare...sudahhh...macam mana nak buat...

Akhirnya, budak rumah aku sorang sanggup balik dari office untuk tolong bukakan pintu...itu pun selepas satu jam aku terperangkap dalam rumah...

Memang kena buat kunci spare macam ni...tinggal satu kunci dalam rumah..sebab bulan lepas pun pernah jadi kes...yang tu aku kunci budak rumah aku...hahahaha....kereta dia letak kat luar dan jauh, jadi aku tak perasan kereta dia...aku pun kunci la...tapi aku tak tahu la macam mana dia keluar, mungkin dia telefon budak rumah aku yang lain kot...hahahaha....

2 ulasan:

careno berkata...

hahaha... boleh pulak mcm tu... kantoi tak save nama housemate smue... wakaka...

firzz duka berkata...

Hahaha...takpe...budak rumah aku tak tau blog aku...

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...