21 Disember 2015

Selamat Pengantin Baru, Sahabat



Alhamdulillah...salah seorang sahabat baik aku masa dekat Shah Alam dah selamat bernikah pada 18 Disember lalu,
dan majlis (sebelah perempuan) pada 19 Disember...aku nak ucapkan tahniah dekat Shofi dan pasangan, Azura...

Aku ke Senggarang, Johor pada 18 Disember pagi dengan Afkar...walaupun ramai kawan-kawan sekelas tak dapat hadir disebabkan pelbagai faktor, tapi aku tahu, semuanya mendoakan yang terbaik untuk Shofi dan Zura...



Aku doakan, semoga mahligai yang dibina ni kekal bahagia hingga ke akhir hayat, jadilah pemimpin keluarga yang baik, jadi suami yang terbaik, jadi bapa yang baik dan semoga tabah dalam mengharungi hidup berumah tangga..







Selamat pengantin baru sahabat...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...