27 Disember 2015

Secara rasminya 24 Tahun



Alhamdulillah...tarikh 27 Disember 2015, pukul 7.35 pagi, genap usia aku yang ke 24 tahun...lagi empat hari, secara tak rasmi, aku dah berumur 25 tahun...boleh macam tu? Tentulah boleh...

Kat rumah, aku dah suruh mak masakkan makanan kegemaran aku...masak lemak labu dengan nasi goreng ayam kukus..hehehe...makan ramai-ramai...semua abang dan kakak aku ada...



Hadiah?tak perlu dah...cukup aku ada keluarga yang bahagia, kawan-kawan yang memahami dan sahabat yang sentiasa berada dengan aku dalam senang dan susah aku...

Melangkah usia setahun lagi, aku perlukan sesuatu yang kukuh untuk masa depan aku...kerja yang lagi stabil, kewangan perlu dimantapkan bla bla bla bla...hahahaha...itu perlu...Insya Allah, ada rezeki aku nanti...cuma perlu bersabar untuk masa sekarang ni...

Kepada semua yang bagi ucapan dan doa...aku ucapkan terima kasih sangat-sangat...semoga kita semua diberkati dan dipermudahkan urusan dunia akhirat dari Allah SWT...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...