14 Disember 2015

Siti Nordiana Juara Gegar Vaganza 2


Keputusan Gegar Vaganza (GV) 2 telah pun diumumkan..dan seperti jangkaan orang ramai dan penonton setia GV2, Siti Nordiana menepati ramalan untuk muncul juara GV musim ni...

Keputusan Penuh...


1. Siti Nordiana
2. Faradhiya
3. Ezad Lazim
4. Nassier Wahab
5. Achong Sweetchild
6. Haiza

Persembahan Terbaik : Siti Nordiana

Siti Nordiana menyanyikan lagu Putus Terpaksa (nyanyian asal oleh Ziana Zain) dan lagu Awak Kat Mana (version comel) dalam 'Battle Round' dengan Achong.

Aku agak tak puas hati dengan keputusan malam ni bila Haiza dinobatkan sebagai tempat keenam...bagi aku, dengan persembahan yang lain dari lain setiap minggu, suara yang serak-serak basah, Haiza layak untuk dapat Top 3...macam yang aku ramalkan dalam entry sebelum ni...ternyata, ramalan aku, hanya tempat kelima, ketiga dan juara sahaja yang betul...

tapi aku cukup tak puas hati bila Nassier Wahab diumumkan tempat keempat...sebab apa??sebab sepanjang GV2 berlangsung, Nassier Wahab cuma dapat lagu-lagu yang selamat atau yang tak mencabar...tapi dekat artis lain, semua lagu yang mencabar dari suara masing-masing...contohnya, Haiza dan Siti Nordiana.

Sebenarnya, dari separuh akhir pun, aku rasa Azian Mazwan Safuan yang layak ke pentas akhir berbanding Nassier Wahab..tapi nak buat macam mana kan??

Faradhiya nombor 2??aku masih boleh terima walaupun minggu lepas dan minggu ni, persembahan agak turun walaupun masih boleh diterima...

Apapun, tahniah Siti Nordiana atas kemenangan anda...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...