20 Disember 2015

Itulah kalau dinamakan rezeki



Akhirnya, rezeki aku bila aku jumpa juga novel 'Biarlah YM Berbicara'...sebelum ni, aku cuma jumpa sambungan novel ni, 'Biarkan YM Terus Berbicara' dan akhirnya, novel pertama jadi milik aku juga...

Ceritanya, aku ke Ipoh Parade untuk cuci mata sambil-sambil aku usharr 'Biarlah YM Berbicara' dekat kedai buku terpakai, tapi tak jumpa...memang setiap kali aku ke Ipoh Parade, aku ke situ...

Tapi lepas setengah jam aku cari, tetap tak jumpa...aku terus ke Popular Bookstore sebab nak cari Mastika...tak jumpa...entah macam mana, tergerak dalam hati nak pergi usharr novel untuk aku beli bila dapat gaji nanti...

Tengah-tengah usharr...mata aku tertangkap novel tu...terus aku ambil dan tak lepas...hahahaha...novel ni adalah novel lama, jadi susah nak jumpa..aku tak tahu la macam mana novel ni boleh ada kat situ...sebab aku tak jumpa dah novel tu, ada satu tu ja...itulah kalau dinamakan rezeki...hehehehe...

Aku sekarang ni minat untuk cari novel-novel yang ada sambungan...tengah mencari lagi novel yang menarik...tapi susah...tambah aku tengok novel-novel sekarang ni, macam...errr..well novel aku pun lebih kurang...hahahaahah

1 ulasan:

DYatie ABakar berkata...

Akak minat novel juga tp sejak dah beranak, alahai. Kena simpan tepi minat bc novel tu. Haha.

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...