23 Disember 2015

Entry Yang Ke-500


Wahhh...tak sangka dah 500 entry aku dalam blog ni...memang aku tak jangka yang blog aku ni boleh kekal selama 6 tahun...kalau ikutkan, enam tahun tu baru nak manusia...baru nak belajar...well...aku pun masih lagi belajar untuk menulis blog dengan baik...
Kalau dilihat dari pembabitan aku dalam dunia blog, penulisan aku lebih kepada ayat-ayat skema...acah-acah nak jadi pakar motivasi macam tu...tapi, lama-kelamaan aku dah dapat rentak aku sendiri...tak perlu tiru gaya orang menulis blog...sekarang, aku cuma tengok dari segi gaya bahasa dan macam mana nak tarik pembaca...
Walaupun aku tahu blog aku ni tak seberapa, tapi aku tahu, ada rakan-rakan yang jadi 'silent readers' dekat blog aku...aku ucapkan terima kasih banyak-banyak...harapan aku, supaya apa yang aku tulis ni mungkin dapat membantu mereka yang memerlukan...insya Allah...

2 ulasan:

yaya cendana berkata...

Job done well for this year fir !!!!

najwa zahid berkata...

congrate ye

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...