12 November 2015

Kenapa kalau bergambar, kaki aku mesti silang?



Aku pun tak tahu kenapa kalau bergambar, kaki aku mesti satu ke depan, so akan nampak macam aku silangkan kaki, acah-acah model gitu...kau mampuuuuu???



Aku perasan yang gambar-gambar aku bersilang kaki sejak dari aku dah fotogenik depan kamera...cewahhh..sejak aku Diploma...mesti kaki aku ke depan, bukannya aku silangkan kaki, no no no...mak bukan macam tu nyah...mak tak relaaa....



Mungkin aku rasa yakin bila aku bergambar bila kaki aku ke depan sedikit...macam korang la, mesti korang suka post-post tertentu untuk buatkan korang nampak yakin, menarik tertarik kau memang de bomb...



So, jawapan aku..sebab aku rasa yakin bila kaki aku ke depan sikit bila bergambar...itu ja...tak lebih tak kurang dari tu...


posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...