04 November 2015

Bukan tak nak update blog, tapi...

Aku ni kalau boleh nak update blog aku ni setiap masa...sekurang-kurangnya sehari sekali...tapi disebabkan tak ada topik nak update, jadi aku biarkan ianya terbiar sepi, mengenang nasib seorang diri, tanpa ada yang peduli...

Kadang-kadang aku nak jugak simpan story sebagai 'stock'...jadi bila aku tak ada story nak publish atau tulis, aku akan gunakan yang tu untuk publishkan...

Masalahnya, aku ni jenis teruja nak kongsi dengan semua orang...jadi orang tahu apa yang aku rasa, apa yang aku lalui...hahaha...lepas dua tiga hari, terus tak ada topik...macam mana tu?

Ini pun sebab aku tak ada topik nak cerita, jadi aku buat la satu entry khas... okay...lepas ni nak kena rancang balik penjadualan semula entry blog aku...
posted from Bloggeroid

4 ulasan:

A'ishah K. berkata...

sama saya pun mcm ni, tak reti nak simpan stock. Semua nak publish cecepat. satu hari ada 2 entri. nanti dua hari pulak tak update.

Tgh belajar simpan stock. hehe

Sue Izza berkata...

tulis je pasal apa yg ko nampak hari2 hehehhe

firzz duka berkata...

Nampak awek cun boleh tulis ke??hahahaa

firzz duka berkata...

Nampak awek cun boleh tulis ke??hahahaa

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...