05 Oktober 2015

'Kemalangan' yang pertama...

Fuhhh...di saat-saat menunggu gaji yang belum kunjung tiba ibarat menanti buah yang tak gugur...motor pulak jatuh depan rumah sewa...nasib baik la cuma side mirror yang pecah..kalau hati aku yang pecah berderai akibat cinta ditolak, macam mana?


Alkisahnya, aku nak keluar makan malam..nak cari nan cheese sebab aku mengidam nak makan...so keluar la..kunci aku kena tinggal kat pagar rumah sebab budak rumah aku takda kunci...masa aku nak letak kunci tu, aku terdengar satu dentuman yang kuat..bagaikan halilintar menyambar bumi ini di saat mentari terik memancarkan sinarnya...

Pusing ke belakang...owhh..hati ini bagai jatuh berderai retak seribu melihatkan motor yang baru 3 bulan menyembah bumi...aku mengharapkan tiada sebarang kerosakan yang serius...

Fuhhh..nasib baik cuma side mirror ja yang pecah...takda calar rasanya..sebab aku malas nak tengok...

Tetapi, perjalanan harus ku teruskan..misi mencari ramli...ehh..mencari nan cheese akan tetap ku teruskan juga..akhirnya, sampai juga aku ke kedai mamak, Bistro Mohamad...



Dan aku masih mampu tersenyum kekenyangan sebab dapat jugak nan cheese...tapi..senyum yang terzahir hanya nampak di mata, tangisan di hati siapa yang tahu...



Fuhhh..drama betul aku update blog malam ni.selamat malam semua...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...