07 Oktober 2015

Kisah satu bungkusan hitam misteri di atas katil...

Sampai ja kampung petang tadi, terus aku masuk bilik untuk letak beg baju kotor, aku tengok atas katil ada satu bungkusan hitam..sungguh misteri...bila aku perhati betul-betul, ada slip pos laju..ahh sudah, masa bila aku beli barang online...



Aku tengok nama pengirim, tak pulak aku kenal, alamatnya dekat Pasir Gudang, Johor...aku rasa aku takda kawan atau saudara yang tinggal dekat sana...tambah tengok dekat size bungkusan ni aku bayangkan dua benda, external hard disk dengan powerbank...

Tapi siapa yang hantar? Ada silent reader blog aku ke yang hantar? Hermm...aku tanya mak, mak cakap kelmarin sampai...mak aku kata lagi, kakak aku yang belikan...beli apa? Terus aku bukak...

Jeng, jeng jeng...apakah??



NOVEL!!!! Bersama penanda buku dan kerongsang...aku mesej kakak aku..katanya dia tengok kawan dia promote novel kakak dia yang kedua...lepas tu dia teringat yang aku ni 'hantu' novel, terus dibelinya...

Alhamdulillah...dalam aku tertunggu-tunggu nak beli novel lain, aku dapat novel lain...rezeki.
...

Tapiiiiiiiii....dekat Ipoh aku ada lagi 3 buah buku belum baca...huaaaaaaa.....mati la nak oiiii.....
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...