15 Oktober 2015

Berjumpa dengan otai Blogger



Dapat juga jumpa dua orang yang merupakan orang kuat dalam Kelab Blogger Ben Ashaari...jumpa dengan tuan punya nama sekali..Ben Ashaari dengan Sohoque...sebelum ni geng Kelab Blogger Ben Ashaari yang aku pernah jumpa cuma kak Aliah, kak Sue Aida..dan hari ni, Ben Ashaari dan Sohoque...

Itupun kebetulan dorang ni datang ke Ipoh atas sebab kerja dan balik hari...kalau tidur kat Ipoh, mungkin boleh lepak sampai malam..hehehehe...

Walaupun sekejap, jadi la..sembang kejap dan dapat sikit nasihat dari otai blogger kedua-dua ni...

Ayat Ben yang aku ingat...

'Kalau tak, sampai bila-bila kau tak berkembang...'

Setuju...insya Allah, kalau ada rezeki, aku akan berhijrah ke tempat lain...tambah kenalan yang sedia ada...lagi pun, sampai bila aku nak ada dekat negeri sendiri kan?masa untuk aku explore dunia luar sekarang ni la...masa belajar lain, sekarang masa kerja, lain...

Walaupun mulanya agak macam 'awkward' sebab sebelum ni cuma berhubung guna whatsapp, tapi bila jumpa depan-depan, nak menggila pun jadi lain..iya la...dalam whatsapp lain, depan-depan kena lain sikit..dah lama baru boleh ok...

Nasihat dari orang tua, ehhh...orang yang berpengalaman macam Ben dan Sohoque, kita kena ambil..setiap apa yang dikatakan, ada betulnya...cuma kita perasan atau tak ja apa yang dia cakap tu...
posted from Bloggeroid

5 ulasan:

Sohoque berkata...

Rugi jer x bermalam kan. Kalau bermalam blh paw ko lg kat kopitiam hipster sekitar ipoh

Khalid Kyle berkata...

Masih belum berkesempatan utk jumpa abg ben ni huhu

Jom Terjah: ketahui sebab & kenapa trend Fesyen Lelaki semakin popular sekarang ni!

firzz duka berkata...

Nasib tak bermalam kat sini...hahahahaha

Faziera193 berkata...

malu-malu kucing eh bila jumpa depan-depan???hehehe

Sue Izza berkata...

untung la jumpa otaiiii huhuuu

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...