18 September 2015

Sampai Berjumpa Lagi Semua...



Ingatkan nak update blog tiga sekali malam tadi..tapi tak tertahan mata, jadinya cuma update tentang filem Kapsul je...

Lepas je habis tengok wayang semalam, aku terus ke Ipoh Parade untuk main boling, makan-makan dan lepak-lepak sebelum berpisah dengan member-member nad, maya,beb yang dah habis belajar dekat IPG Ipoh...

Mula-mula sekali kami bersepuluh main boling sama-sama..jujur aku cakap, ni adalah kali kedua atau ketiga aku main boling...tak pernah main pun sebelum ni...







Walaupun aku jarang main boling...tapi aku bangga dengan diri sendiri..cewahhh...dapat juga la strike dua kali...masuk 'longkang' pun kerap jugak...





Lepas je main boling, semua confius..nak pergi makan dekat mana...ada yang cadang dekat sini, ada yang plan nak ke sana...itu la..banyak sangat cafe hipster dekat Ipoh ni..tak tahu nak ke mana...akhir sekali..keputusan dibuat untuk ke Thumbs Cafe, di Greentown...







Masa dekat sini, ada sedikit kejutan untuk dorang....takda la kejutan sangat pun..hahaha..tak tahu nak buat apa..so kami cuma beli kek ja untuk diorang...





Lepas makan-makan..seperti biasa...masa untum bergambar dan berselfie...sebab lepas makan-makan tu ada yang nak balik sebab lerja awal pagi dan tengah malam...







Kepada Nad, Maya, Beb, Zatie...take care of yourself...selamat menempuh alam pekerjaan..semoga persahabatan kita kekal sampai bila-bila..jaga Baymax tu elok-elok...hahahaha


posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...