24 September 2015

Kisah sekeping gambar...

Selamat hari raya Aidiladha buat semua...pagi ni, sebelum balik kampung aku kena cover satu majlis pada pagi raya...solat sunat aidiladha yang dihadiri oleh Sultan Perak, Sultan Nazrin Muizzuddin Shah...

Mungkin ramai yang tahu atau aku je yang tahu...aku sangat teringin nak bergambar dengan Sultan Nazrin dan Tuanku Zara...tapi selalu tak berkesempatan...cuma sempat bersalam ja dengan kedua-dua Sultan ni...

Dan pagi ni, Alhamdulillah..tercapai jugak impian aku nak bergambar...walaupun tak sempurna, cukup la ada sekeping gambar sebagai kenang-kenangan...



Aku minta fotografer yang pergi sekali dengan aku yang cover solat sunat aidiladha ni...cukup la sekeping...mulanya aku ingat nak ajak Tuanku 'selfie', tapi segan pulak, tambah lagi macam tak sesuai...cukup la ada sekeping ni..mungkin lain kali boleh kot untuk ber'selfie'...

Dan bestnya, aku juga sempat bersalaman dengan Raja Muda Perak dan Raja DiHilir Perak...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...