23 September 2015

Bila orang lain dah balik kampung untuk beraya....



Cewahhh...sedih ja ayat kan...macam la aku tak balik kampung esok lepas habis kerja...memandangkan aku kerja esok, jadi aku kena balik lewat sikit ke kampung...nasib la kampung aku dekat ja..sejam setengah merempit dari Ipoh...

Lagi pun, tak terasa sangat...sebab Raya Haji...jadi tak la sedih sangat...macam ni la nasib seorang wartawan...cewahhh...bajey macam dah lama ja kerja wartawan ni kan..sedangkan baru dua bulan...

Ini cuma pengalaman...mana tahu masa depan nanti macam mana..silap-silap raya puasa pun aku tak boleh balik...balik kampung pun mungkin dah dua tiga hari raya baru dapat cuti...tak apa lah...pengalaman kan...bila lagi nak merasa...

Kepada bakal bini aku, siap sedia la untuk balik kampung seorang diri nanti kalau aku tak dapat cuti...

Apa pun...selamat Hari Raya Aidiladha buat semua...semoga ibadah korban kita pada kali ini diberkati..insya Allah...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...