25 September 2015

Aku cemburu dengan mereka...



Lepas melepak dengan beberapa geng-geng sekolah delat KFC Bagan Serai tadi...aku rasa cemburu pulak dengan kawan-kawan aku...tengok semua dah berjaya dan dalam proses menempuh alam rumahtangga, takpun tengah bahagia dengan pasangan masing-masing...

Tapi, cemburu aku bukanlah yang negatif, aku bangga tengok kawan-kawan bahagia dan berjaya...bila tengok kawan-kawan lain berjaya, jadi secara tak langsung aku dah termotivasi untuk berjaya jugak...

aku ni, mungkin disebabkan baru habis belajar, jadi sekarang ni masih terkapai-kapai lagi nak cari hala tuju...cewahh ayat...

Insya Allah...rezeki masing-masing...mungkin rezeki aku lambat sikit...biar lambat asal berjaya...betul tak? Sekurang-kurangnya, aku boleh rancang dengan lebih details lagi untuk masa depan...insya Allah...

Semoga berbahagia dan berjaya kawan-kawan...lain kali kita akan jumpa dengan lebih ramai lagi...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...