31 Ogos 2015

Tetap tunaikan janji walaupun terlambat...

Lepas maghrib tadi aku terus ke dobi sebab baju-baju aku semua dah berbau dan dah seminggu tak berbasuh...lepas je masukkan baju dalam mesin, aku tengok banyak je anak-anak kucing yang aku cerita dalam entry lepas dok main-main...dan *papppp* terus teringat janji aku dekat anak-anak kucing tu sebelum ni...

Aku pun apa lagi, terus ke kedai runcit dan cari makanan kucing...aku takut jugak takda yang pek kecik-kecik tu..dan Alhamdulillah...ada jugak...aku beli la dalam dua tiga paket sebab aku tengok ada 3 ekor je kucing kat situ...

Bila aku balik semula ke dobi tu, kucing-kucing tu macam tahu je ada 'kenduri'...takpe la..nak buat macam mana, makan yang mana ada la kan...



Lepas je makan, terus dua ekor anak kucing tu panjat badan aku, dan ada sekor tu panjat bahu aku...hahaha...macam hari tu...



Bagi aku, kalau kita dah berjanji, walaupun dengan binatang, tunaikan...lewat macam mana sekalipun, jangan sesekali lupakan janji yang dah dibuat..

Aku pun bukan baik sangat, bukan apa, takut janji kita tu nanti dituntut dekat sana nanti..


posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...