07 Ogos 2015

Rezeki Pertama Sebagai Blogger...

Alhamdulillah...dua hari lepas masuk satu emel dari sebuah portal membeli belah yang terkenal di Malaysia ni, ZALORA...mulanya aku agak terkejut la, sebab tak sangka blog picisan macam aku ni dapat peluang macam ni...

Walaupun mungkin rezeki ni tak seberapa berbanding dengan blogger-blogger otai yang lain, tapi dengan rezeki ni aku berbangga jugak...



Aku dah gunakan untuk beli barang di ZALORA...

Ni pertama kali aku dapat sepanjang 5 tahun aku bergelar 'blogger' kononnya...hahahaha...mungkin rezeki pertama ni akan bawa ke rezeki-rezeki yang lain...insya Allah...

Impian aku sepanjang berblogging ni, aku nak jadi macam semua blogger yang ada dalam Kelab Blogger Ben Ashaari...mereka semua ni jadi inspirasi aku untuk berjaya dalam dunja blogging ni..

Ada yang dapat ke luar negara secara percuma dan ditaja, dapat keluarkan buku resipi dan banyak lagi..insya Allah, kalau ada rezeki, aku akan capai tahap macam tu...

Terima kasih KBBA...walaupun masuk KBBA bukan sebab nakkan job, tetapi lebih kepada nak tahu tentang cerita kawan-kawan blogger yang dah berjaya melalui blog, nak kenal dengan lebih rapat dengan blogger otai dan yang lebib penting nak korek ilmu blogging dari mereka ni selain dari menambah kenalan...
posted from Bloggeroid

3 ulasan:

muhammad zarin berkata...

Semoga terus success fir

mas saari berkata...

tahniah fir..
akak sama mcm fir, tak kejar job pun..
tp kalau dpt anggap ia rezeki dan bonus penat lelah kita berblog..

ubai ismail berkata...

Tahniah Firr

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...