22 Ogos 2015

Perangai malas di kampung...

Setiap kali balik kampung...aku akan jadi TERSANGATTTTTTTTT la malas...bukan malas apa, malas nak update semua sosial media aku termasuklah blog...yang peliknya..bila dekat Ipoh, ada pulak bahan untuk aku update blog...



Aku tak tahu kenapa..mungkin sebab aku betul-betul nak rehat dari semua sosial media ni ataupun aku nak habiskan masa untuk rehat yang sebetul-betulnya rehat...ini bukan masa aku kerja ja tau, tapi masa aku belajar pun...jadi malas nak update media sosial aku...

Sedangkan, kalau nak.diikutkan, dekat kampung aku ada sambungan internet yang lagi stabil berbanding kat Ipoh dan Shah Alam..sebabnya, kat rumah aku ada wifi (walaupun Streamyx) berbanding pakai data plan...tapi tahap malas kat kampung lagi tinggi dari kat Ipoh dan Shah Alam...



Sebab tu, kalau tengok timeline blog aku... Januari - Februari dan Julai- September bulan aku yang jarang update blog...

Kadang-kadang aku ada je bahan nak update...tapi malasnya tu tak tahu nak cakap tahap mana...hahahaha...ini pun nasib baik aku install apps Bloggeroid dari Playstore...jadi tak payah bukak laptop dah untuk update blog...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...