17 Ogos 2015

Keputusan Semester 6

Alhamdulillah...dah tak payah risau dah sama ada lulus atau tak untuk semester 6 ni...kalau sebelum ni aku risau dengan keputusan Academic Writing aku, sekarang ni dah tak perlu dah...dah dapat keputusan...



Buat pertama kalinya aku dapat keputusan setinggi ni dan dapat dalam Anugerah Dekan...hahaha...betul la orang cakap..semester 6 memang senang untuk dapat Anugerah Dekan asalkan kau buat yang terbaik untuk Academic Writing dan praktikal...

Penat lelah aku ulang alik Ipoh - Shah Alam selama 4 bulan tu dengan tertinggal bas dan macam-macam masalah..akhirnya tercapai...


Walaupun hajat aku nak konvo dengan pakai 'Selempang' tak tercapai sebab tak pernah Dekan dan nakkan PTPTN tukar ke Biasiswa tak tercapai..sekurangnya, aku akan graduasi dengan pointer 3.0 ke atas...okay la kan...

Alhamdulillah...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...