07 Julai 2015

Tragedi Pukul 1.00 Pagi Di Meru Raya, Ipoh

Fuhh...memang mata aku 'rabak' pagi ni...pukul 4 pagi baru sampai rumah semalam...penat weh...nasib baik la hari ni aku cuma duduk kat pejabat dan tulis semula berita...

Al-kisahnya semalam...aku dari Shah Alam pukul 10.30 malam lebih kurang...naik je bas, update blog satu story...lepas tu tido...memang tak sedar dah...

Bila tersedar ja lebih kurang pukul 1.15 pagi...tengok-tengok bas dah sampai AmanJaya Ipoh...itu pun semua penumpang yang turun Ipoh dah turun dan aku orang terakhir...kalau gamaknya aku tak sedar...memang aku sampai Kuala Kangsar la semalam...hahahaha....

Lepas tu..masa untuk balik..dah bawak moto elok je..tetiba tayar pecah...ahh sudah...dah la pukul 1.30 pagi..mana ada pomen waktu-waktu macam ni...



Aku pun call kawan-kawan aku yang aku rasa memang tak tido lagi time tu...tanya dorang ada tak nombor telefon pomen yang 24 jam punya...sorang member aku cakap takda dan dia boleh hantar aku balik rumah..aku kena tinggal moto kat situ...

Aku telefon sorang lagi kawan aku, Faees...nasib baik la dia banyak contact..dapat jugak pomen yang 24 jam...

Jadi..sementara tunggu pomen tu datang...Faees pun datang melepak dengan aku sampai la pomen datang dan tampung tayar moto aku...



Pukul 4 pagi baru sampai rumah derrr sebab sahur sekali katanya....apa pun..terima kasih kat Faees sebab sudi datang teman aku melepak dekat Meru tu tengah-tengah malam, kau memang kawan yang betul-betul kawan..

Tapi....aku tetap penat gila..mengantuk... huaaa...malam ni memang aku tido awal la jawabnya....
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...