16 Julai 2015

Rezeki Di Hari Raya...

Alhamdulillah...sekejap ja dah sebulan kita berpuasa dan esok, dah raya...harap-harap kita masih berkesempatan la untuk jumpa Ramadhan lagi tahun hadapan...

Alhamdulillah sekali lagi, walaupun aku baru mula kerja dua minggu di tempat sekarang ni dan belum sempat merasa gaji...tapi kalau dah nama pun rezeki, pasti ada jugak kan?

Dengan rezeki yang dapat tak seberapa tu la...aku dapat bagi duit raya untuk pertama kalinya dekat mak, abah, anak-anak buah dan jugak sesiapa yang sempat...



Mungkin isi dalamnya tak seberapa...tapi itu je la yang aku termampu...kalau aku dah dapat gaji, mungkin banyak sikit isinya..tapi, rezeki itu ja yang ada...hehehehe...

Alhamdulillah...niat yang baik, akan dipermudahkan...cuma lepas ni..aku dah tak dapat duit raya, cuma kena hulurkan pulak duit raya...hahahaha...tak kisah..yang penting...semua gembira...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...