11 Julai 2015

Raya Tak Bergaji...

Disebabkan raya tengah bulan dan aku pun baru bekerja dua minggu..makanya..raya ni aku takda duit...hahahaha...sedih kan ayat??

Ingat raya tahun ni dapat la bagi duit raya buat pertama kalinya untuk anak-anak buah aku, dekat mak abah...tapi...macam tak dapat ja...

Aku nak dapat duit raya?mungkin tak dah kot tahun ni...sebabnya..aku dah kerja...tapi..kerja pun...masih tak sempat merasa gaji...



Tunggu raya haji je la...baru bagi..kiranya...duit raya untuk anak-anak buah aku, dan mak abah, aku tunda...tunggu raya haji...hehehe...

Nak buat macam mana...dah kerja sebelum raya...terpaksa la tunda untuk bagi duit raya...tapi kan..rezeki Allah kan luas...mana tahu dalam seminggu sebelum raya ni..tiba-tiba jatuh rezeki dari langit dapat duit raya...Alhamdulillah...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...