05 Julai 2015

Pengalaman Berbuka Puasa Dalam Bas

Wahhhh...hari ni hari pertama kali sedunia ke apa?hahahaah....pagi tadi dah pertama kali aku guna dobi layan diri..sekarang ni..pertama kali berbuka puasa dalam bas...hahahaha....

Aku kena Shah Alam untuk bentangkan aku punya praktikal training esok...jadi..kalau aku gerak esok..memang tak sempat nak print semua..nak tak nak kena gerak hari ni jugak...

Bas terakhir, Plusliner, dari Ipoh ke Shah Alam pukul 7.45 malam..memang jawabnya buka puasa dekat stesen bas la jawabnya...



Makan?aku beli yang mudah makan..waffle dan air dua botol...Lipton Red Tea dan air mineral...cukup la untuk alas perut dulu...sampai Shah Alam..baru cari nasik..dan macam biasa..nasi kukus ayam berempah...



Cukup la alas perut dulu kan...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...