13 Julai 2015

JPJ Fokus 7 Kesalahan Sepanjang Musim Perayaan

Raya dah dekat...mesti semua nak balik kampung kan?tapi dalam keseronokan kita nak balik kampung, pastikan 7 kesalahan ni kita cuba elakkan sepanjang perjalanan kita nak balik ke kampung...bukan apa....takut nanti, duit yang kita nak gunakan untuk belanja semasa raya nanti, terpaksa bayar kompaun atau saman...















Ini aku ambil dari Facebook rasmi JPJ sendiri...bukannya rekaan atau dari mesej viral yang orang kecoh-kecohkan dekat Whatsapp...

Lagi satu, JPJ buat ni pun bukannya nak cari duit poket untuk 'tampung' hutang negara (kononnya)..tapi untuk keselamatan kita semua...kalau tak nak bayar saman, SILA PATUHI PERATURAN yang dah ditetapkan...

Terima kasih...
posted from Bloggeroid

2 ulasan:

Sufi berkata...

Betul..ikutla undang²..swmua org nk cpt smpai tp jgnla mnyusahkan hdup org trutama guna emergency lane tu

Khalid Kyle berkata...

Selamat pulang ke kg. halaman, berhati2 dijalan raya & Selamat Hari Raya :)

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...