29 Julai 2015

Dah Ada Facebook Page Sendiri...


Akhirnya...setelah teragak-agak sekian lama, aku buat jugak Facebook page untuk blog aku sendiri...hahaha..mulanya tak nak buat sebab aku bukan terkenal pun, pageview sikit, follower tak seberapa...tapi, kisah pulak kan aku...janji aku ada...

Tengok, walaupun baru buat, aku dah ada 67 Likes...muahahahaha....sebenarnya aku guna Page yang aku buat tiga empat tahun lepas...masa tu Facebook baru wujud, jadi cuba la buat page yang merapu-merapu tu..akhirnya, ada jugak gunanya Facebook page yang aku buat dulu tu...

Walaupun blog aku tak terkenal macam blogger-blogger lain, aku tetap buat jugak..tak kisah apa orang nak cakap, janji aku puas...aku menulis bukan sebab nakkan nama (itu separuh tipu), tapi sebab kepuasan...orang baca tak baca, aku tak kisah..janji aku puas...itu je...

Jadi, anda semua dijemput untuk 'Like' Facebook Page aku dekat Drama Hidup FMR ....terima kasih...

2 ulasan:

Anil Wanina berkata...

wahhh... akak lom buat lagi.. tetiba rasa nak buat plak.. ^_^

firzz duka berkata...

Buat je kak...KBBA kena buat...hahahaa...

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...