22 Julai 2015

Academic Writing Selesai 100%...

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...syukur dah selesai dah semuanya...tengah hari tadi dah selesai aku hantar Academic Writing aku dan hilang sudah tanggungjawab aku sebagai pelajar...harapnya macam tu lah....



Bila dah selesai semua, ringan kepala otak ni, kalau tak, aku masih terfikir bila nak selesai semua ni sebab aku nak fokus benda lain pulak...dan hari ni, dah selesai semuanya...penat lelah selama 4 bulan lebih sikit aku rasa dah habis..dah boleh tarik nafas lega...





Aku nak ucap terima kasih dekat semua yang sudi tolong aku untuk selesaikan semua ni, dan tukang bagi semangat...terima kasih sangat-sangat...walaupun rasa penat gila...tapi lega...



Raza, we did it...kita berjaya tamatkan..tahniah untuk kita berdua...hahahaha...insya Allah..keputusannya nanti akan memuaskan kita...



Owh...sebelum tu..terima kasih dekat Shofi sebab sudi datang jumpak aku dekat KL Sentral walaupun habis kerja lambat dan rushing sebabnya dia sampai 10 minit lagi sebelum train berlepas...hohoho...terharu rasa (so bitchy)...hahaahha



Tiga empat kali berpeluk tadi sementara aku nak masuk Gate A kat KL Sentral...lepas ni rindu la nak panggil 'bitch' depan-depan...dalam Whatsapp tak sama...hahaha....

Okay..sekarang fokus masa depan pulak...hidup perlu diteruskan...




posted from Bloggeroid

1 ulasan:

IQ = Iez Qis berkata...

tahniah atas kejayaan menyiapkan writing! =)

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...