22 Julai 2015

4.30 Pagi Aku Dah Terpacak Di Stesen KTM Ipoh

Fuhhh...pukul 4.30 pagi aku dah terpacak depan Stesen KTM Ipoh ni untuk ke Shah Alam...tapi kena transit dulu la dekat KL Sentral...



Mulanya aku ingat takda la orang dekat Stesen KTM ni sebab ETS pertama dari Ipoh ke KL Sentral pukul 5.15 pagi, dan kalau ada pun mungkin golongan orang bekerja...rupanya aku salah...

Sampai je sini, aku tengok dah ramai orang sampai...kalau aku sampai pukul 4.30 pagi pun dah ramai orang, dorang ni datang pukul berapa?adoiii...awal gilaaaa...



Tujuan aku ke Shah Alam? Apa lagi kalau bukan sebab Academic Writing...orang lain dah hantar lama dah, tapi aku baru nak hantar...tak kisah la..janji dapat hantar dan aku dapat bekerja dengan tenang...hahahaha...



Harap-harap dengan segala pengorbanan aku ulang alik Shah Alam selama beberapa kali ni dengan helmet kena curi, tayar motor pecah dekat Meru, duit dan masa berbaloi la dengan keputusan aku nanti..insya Allah...
posted from Bloggeroid

1 ulasan:

ena berkata...

singgah jalan2..done follow #206

tahniah dah siapkan thesis;)

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...