11 Jun 2015

Kerana Kek Pisang Cheese...

Assalamualaikum....

Selesai je aku jumpa sir Nizam dekat fakulti..aku terus minta Belle hantar aku dekat KTM Padang Jawa sebab aku nak pergi Sentul untuk jumpa geng blogger dari KBBA..



Well..ini first time aku jumpa orang yang aku hanya kenal di media sosial...ooppss...second time..first time dengan member dari Brunei...

So...aku direct ke Sentul..tujuan pertama sebab aku order Kek Pisang Cheese sebab aku tengok Kak Aliah ni punya kek pisang macam mantap ja kan...kek pisang is my favorite kek...seriusly...

Alasan lain aku order sebab aku saja nak jumpa geng blogger yang selama ni aku cuma kenal dekat Whatsapp ja..

Sampai je Stesen LRT Sentul...terus Kak Aliah and husband nak hantar aku ke KL Sentral..aku cuba tolak, tapi di offernya lagi..adoii..dah mula rasa bersalah...hahaha...

Then Kak Aliah bagi aku satu beg besar...aku agak macam.banyak je barang...takkan kek pisang sampai 10 biji kot..aku order satu je...



Dalam perjalanan ke KL Sentral..aku sembang la dengan abang Jack, husband Kak Aliah...rancak...anak Kak Aliah, Addin ajak aku main lego dia..hahaha..laju je cakap..aku suka..petah je menyembang...hahaha...

Sembang punya sembang...sampai KL Sentral...aku nak bagi bayar duit untuk kek and the others yang ada dalam beg tu walaupun aku tak tahu apa isi dalam..tapi kak Aliah and suami tak nak...dorang ambil duit kek je...

Adoii...mula rasa bersalah sangat-sangat...dah la hantar aku ke KL Sentral, sedangkan aku boleh je naik LRT untuk buang masa sementara tunggu train pukul 9.00 malam...

Sampai KL Sentral, aku tengok isi dalam beg tu...



Tamar cocoa 2 pek, sejadah and kain pelikat...banyaknyaaaa.....sedangkan aku order ni ja...



Sampai ke sudah aku rasa bersalah..hahahaha...baik sangat Kak Aliah ni..

Aku tak pernah jumpa orang luar yang first time jumpa, bagi macam-macam and to me...she soooooo nice..sangat baik...apa yang aku baca dekat Facebook, aku pun turut rasa simpati dengan nasib Kak Aliah..

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan Kak Aliah sekeluarga...semoga Allah murahkan rezeki akak sekeluarga dan hidup aman hingga ke Jannah...

Well..sesiapa yang nak order Kek Pisang Cheese, Tamar Cocoa untuk puasa nanti and brownie kedut-kedut..boleh hubungi kak Aliah untuk tempahan okay...



Tak sempat nak bergambar dengan Kak Aliah satu family..insya Allah..next time kita jumpa lagi...thanks Kak Aliah, Abang Jack and Addin...
posted from Bloggeroid

3 ulasan:

Mama Kembar 3 berkata...

untungnya Fir, murah rezeki namanya tu. Moga kak aliah sekeluarga pun makin bertambah murah rezeki :-)

firzz duka berkata...

Insya Allah...saya doakan kak aliah sekeluarga pun murah rezeki jugak...amin..

firzz duka berkata...

Insya Allah...saya doakan kak aliah sekeluarga pun murah rezeki jugak...amin..

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...