25 Mei 2015

Sebulan Sebelum Habis Praktikal

Assalamualaikum...

Pejam celik pejam celik..lebih kurang sebulan ja lagi untuk aku habiskan praktikal dekat PerakToday.com ...

Macam-macam yang aku dapat belajar kat sini...lepas ni..aku tak tahu la ke mana hala tuju aku...kalau rezeki aku murah..mungkin aku akan kerja di sini..insha Allah...



Lepas ni dah betul-betul kena fikir untuk masa depan aku...kena fikir bab kerja, rumah, kereta, kahwin...

Oopsss...kahwin?errr...lambat lagi kot..nak kukuhkan ekonomi dulu...nak bawak mak abah pergi Mekah dulu..baru fikir bab kahwin...lagi pun...calon pun takda kan?

Sekarang..masa untuk cari kerja...sesiapa yang ada kerja kosong...sila bagitahu aku ya..bahagian HR ke, Corporate Comm ke, wartawan ke...halo-halo sama gua ok...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...