08 Mei 2015

Masalah Seorang Blogger

Assalamualaikum...



Ada yang minat nak jadi blogger? Mesti ada kan??takkan nak baca je...mesti ada terlintas dalam fikiran korang untuk jadi blogger...

Masa aku mula-mula berblog ni..boleh kata tiap-tiap hari aku update blog..maklum la..excited gila ada online diari...

Tapi..lama-lama..dah malas dah...hahaha...tak tahu la kenapa...mungkin jarang dapat komen, or Nuffnang tak naik seposen pun...dulu la...

Aku rasa..aku pernah tak update blog dekat dua bulan rasanya..sebab tak da mood...

Then sambung semula...punca tak update cuma dua..

1. Ada topik, mood tak ada
Yang ni paling selalu...aku ada ja topik nak update...tambah lagi aku rasa topik tu best..tapi takda idea nak tulis macam mana..or else, nak bukak blog pun malas...

Nasib la aku tak terikat dengan mana-mana pengiklan yang perlukan aku advertise kan produk dorang..kalau tak..confirm takda kesan...

Benda ni selalu jadi bila aku selalu dalam keadaan penat or tension...

But sometimes, dalam keadaan macam tu pun..still ada mood nak update..tapi..gaya bahasa...bangla punya style la..hahaahah...



2. Ada mood, tak ada topik
Keadaan macam ni pun masalah jugal sebenarnya...kita dah semangat bukak blogspot ni..dah click dah 'New Post' then...tab tu terbiar beberapa ketika...

Puncanya??taktahu nak tulis apa..semangat ada...tapi takda topik..contoh paling mudah..kau dah masuk jamban, tapi tak berak...muahahahaha

So..kalau keadaan macam ni..normally...aku akan update jugak..tapi yang merapu meraban...merepek tak tentu hala..

Itu je la masalah seorang blogger which is..aku la...byeeee...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...