30 Mac 2015

Siapa Makan Cili Dia Yang Rasa Pedas...

Assalamualaikum...

kadang-kadang apa yang kita buat tak bermaksud untuk menyakitkan or menyinggung perasaan mana-mana pihak.. apatah lagi nak buat bagi mereka marah...

TAPI !!!

bila mereka rasa tersinggung dan marah dengan kita..maksudnya..mereka dah buat, fikir or cakap sesuatu yang tak baik tentang or dekat kita... betul tak??

Well..siapa yang makan cili dia la rasa pedas...serius..kadang-kadang kita tulis apa yang kita fikir tanpa sebab..dah FB pun tulis...

"What's on your mind?" so..salah aku ke tulis apa yang aku fikir?? hahahaha...nak marah..marah la FB..aku tulis apa yang aku fikir time tu..

mungkin ada yang marah sebab they had done something yang tak baik tentang aku...or they might said something yang kurang enak bagi aku...hahaha..aku takda niat pun nak cakap or kutuk orang...cuma maybe cara aku yang sarcastik tu...buat orang terasa..

kesah pulak aku kan??aku memang suka bagi sarcastic respond especially dengan orang-orang yang tak faham bahasa.

tapi macam aku cakap..siapa makan cili, dia la rasa pedas cili tu macam mana..hahaa...ada aku kesah??

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...