10 Mac 2015

Day 9 Intern @ Perak Today vs Le Tour De Langkawi

Assalamualaikum...

Simple update...last night aku dapat assignment untuk follow Le Tour De Langkawi (LTDL) stage ketiga which was from Gerik to Tanah Merah Kelantan...

Aku gerak dari Ipoh naik first bas dari Medan Kidd...pukul 8 and sampai Gerik around 11.00 am...then sampai Gerik..terus ke Kota Baharu dengan kereta urusetia...

Sampai je KB...kami tunggu je peserta sampai...and aku kena cover news ni...









Penginapan ditanggung..and untuk di kelantan..aku dan yang lain stay di Grand Riverview Hotel...



Mulanya aku tak percaya bos aku hantar budak intern untuk cover international event ni..but..well..it was a challenge for me...and i need to prove him that i can do it...

Mana tahu rezeki nanti diserap kerja terus...hahahah..who knows right...

Well...got to go...daa..assalamualaikum...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...