09 Mac 2015

Day 8 Intern @ Perak Today

Assalamualaikum...

Day 8 intern..aku dah boleh adapt the real world of journalism..cewaahhhh...kau baru intern ja daus oiii...

Okay...hari ni simple task..pukul 10 pagi aku dah sampai di SUK Perak untuk sidang media Datuk Azhar, presiden KADIR tentang isu pertemuan DUKE dan MAZA malam tadi...

Tapi aku tak cover isu tu..aku cover isu Kerian Berselawat...well.kemungkinan aku yang akan cover event tu..



Then..aku jugak kena buat news untuk crime case..tentang mangsa mati dihempap batu di Simpang Pulai...aku cuma kol balai bomba untuk sahkan dan dapatkan any info yang dapat membantu aku...



Petang..dalam pukul 2.30 tu..aku ke IPK Ipoh untuk sidang media tentang serbuan polis terhadap satu sindiket permit palsu..

Tapi aku tak cover news tu..sebab aku dah buat crime news...

Then..nothing lah...sebab aku duk office and update news kat portal...

Simple update sebab aku rushing sikit..nak keluar..malam sikit insya Allah update khas untuk ulang tahun ke 5 blog aku yang tak seberapa ni..hahahaha...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...