08 Mac 2015

Day 7 Intern @ Perak Today

Assalamualaikum...

Done seminggu aku intern dekat Perak today..kejap ja rasa...and aku rasa macam dah lama kerja situ...

Okay untuk task hari ni..aku ke Kinta Riverfront Hotel untuk majlis Perjumpaan Bersama Presiden MIC Dengan Badan Perhubungan MIC Negeri Perak.



Okay..kat sini..satu apa pun aku tak faham..hahahaa...nasib aku tak tulis news tu..aku tulis crime new

Bukan tak faham isu, tapi tak faham apa yang dicakap..ahahah..i think korang pun tahu kan...

Tapi aku tulis news accident dekat Kampar semalam...



Lepas update news kat portal...masa untuk balik..aku pusing ipoh untuk cari Bank Islam and Maybank...

And masa kat Maybank..i've got a called from Assignment News Editor (ANE) pasal kematian arwah Harun Salim Bachik dekat R&R Gunung Semanggol..

Damn..kelam kabut aku call PLUS, IPD semua untuk confirmkan semua..sebab aku takut benda tu khabar angin..tapi semua tu betul..takziah buat keluarga arwah...



Well..news ni bukan aku yang tulis...tapi ANE yang tulis..cuma aku sumbangkan sikit la maklumat...

Then malam..masa tengah scroll FB..aku jumpa gambar MAZA n Kazim Elias berjumpa..aku saja send ke ANE aku..and dia terus buat news and upload ke portal...

Mungkin dorang ni dah berdamai kot...Bila DUKE and MAZA berdamai, peluang untuk kuatkan umat Islam di Malaysia dengan adanya kerjasama dari ulama-ulama lain..insya Allah makin kuat umat Islam di Malaysia...

Okay..thats all for today..assalamualaikum..


posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...