07 Mac 2015

Day 6 Intern @ Perak Today

Assalamualaikum...

Cuti pertama untuk praktikal aku...well...aku ada sehari cuti dalam seminggu...so..sebulan i have four days cuti...

Aku boleh cuti dua hari..but..for the following weeks..aku tak boleh cuti la...macam tu la kerja media...cewahhh..baru intern je pun...

Okay..hari cuti ni..aku request..kalau tak..aku pun tak tahu cuti ari apa..sebab dorang rotate cuti..ikut la editor suruh sapa cuti...tapi leh request cuti...

For today..aku ke Trong, Perak untuk attend wedding...wedding ecah...menikah dah..dulu masa aku kenal..berhingus lagi kat faculty tu..hahahaha...









Lepas ja lepak-lepak kat tempat kenduri...kami ke AEON Taiping..saja lepak-lepak lepas rindu dengan dorang yang join program moh ke ipt...rindu dorang ni...











And finally..aku dapat jugak sushi...niat hati nak ke sushi king..tapi sebab tengah save bajet..so..beli yang dah pack siap la...hahahaba...lepas ngidam..



Balik tu..dalam keta..boleh pulak aku jadi mangsa soal siasat faees, naz n basyir...then leh pulak main confess-confess..damn it...hahahaah

Done activity cuti ni...sekarang tengah tunggu assignment untuk esok...still tak masuk lagi..lambatnya...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...