05 Mac 2015

Day 4 Intern @ Perak Today

Assalamualaikum...

Okay..simple update..pinky promise k..hahaha...

Okay..pagi ni aku direct ke Pusat Pendidikan Al Barakah milik Datuk Kazim untuk sidang media..sidang media ni khas untuk jawapan balas kepada surat yang dikeluarkan oleh mufti perlis yang menghalang ustaz kazim dari jadi ahli panel untuk forum perdana kerana kononnya ustaz kazim sebarkan hadis-hadis palsu...best PC ni...kesian pulak aku dekat Ustaz Kazim









What makes me want to cry bila ustaz cakap..duit ceramah yang dia dapat..dia serahkan pada sekolah-sekolah dia...kalau dia tak ambil duit untuk ceramah, macam mana sekolah nak beroperasi..sebulan almost RM170k...

Bawah ni story aku..after PC dengan ustaz, ada NGO ni nak buat PC gak..so aku cover isu ni..



Okay..then balik ofis and ketuk story...update news kat portal..then dalam pukul 1..aku g Vale Chinese New Year Luncheon kat Assam House Restaurant...



Ingat nak buat food review..tapi segan pulak nak ambil gambar satu-persatu..hahaha..so makan terus..tapi makanan dia memang sedap..yang aku suka..chicken lemon kalau tak silap...

Kat sini..first time aku dapat goodies bag..dapat la mug and pendrive..jadi la..kenang-kenangan...



Then balik ofis..update news kat portal..then balik...

Tu je kerja untuk hari ni...ehhh...aku singgah AEON dulu..shopping baju..hahaha...

Okay tu ja..serius habes dah...hahaha..bye...assalam...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...