15 Mac 2015

Day 13 Intern @ Perak Today vs Le Tour De Langkawi

Assalamualaikum...

Almost two weeks aku intern dekat Perak Today...second week..aku dah dapat cover international event..Alhamdulillah..rezeki cepat masuk...

Okay..hari ni LTDL peringkat 7 bermula di Dataran Shah Alam ke Frasers Hill..ni first time aku sampai Fraser..jalan ke sana..seriusly bengkang bengkok..nasib baik aku bukan jenis cepat mabuk..hahaha

Aku rasa la kan..aku dah jatuh cinta dengan Fraser...nak kata cantik tu tak la..tapi cuaca dia best..even pukul 1.30 tengah hari..korang still rasa sejuk...serius...kalau malam..i cant imagine that...

Pekan kecik je Fraser ni...ada pejabat pos, klinik, sekolah and so on...











Okay..one thing that aku suka ending dekat sini..adalah persembahan tarian dari budak-budak SK Fraser...comel gila...


Okay...cukup..hahaha..tak boleh banyak-banyak...ni gambar pemenang untuk peringkat ketujuh..and tomorrow is the final stage...arghh..cant wait to finish this event..tired...





Tu ja..assalamualaikum...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...