13 Mac 2015

Day 11 Intern @ Perak Today vs Le Tour De Langkawi

Assalamualaikum...

Agak lewat aku update..bukan apa...semalam habis bateri...sebelah katil pulak takda plug plus dengan fon yang macam apa lagi..cas tak masuk langsung...

Okay..semalam LTDL bermula dekat Kuala Terengganu..tepi pantai...lawa tempat dia....kayuhan kali ni melibatkan jarak sejauh 200km which was dari Kuala Terengganu ke Kuantan...bapak gila jauh...dekat empat jam kot..kalau aku..aku tak sanggup...



Aku sampai di Kuantan lebih kurang pukul 12...mau nya tak sampai awal..pecut 180 km/j kot...So..sampai tu..tunggu je la...







Okay..then..lebih kurang dalam pukul 4.30 macam tu..pelumba pun sampai...





Balik hotel..aku puas hati dengan hotel ni..maybe sebab hotel baru kot..plus dapat katil asing...hahaha..its weird when you have to share bed with another guy..haahahah...

Okay..see u later...bye...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...