22 Mac 2015

Baru Nak Fikir Masa Depan

Assalamualaikum...

Aku tak tahu la kenapa hari ni..aku asyik fikir pasal masa depan aku...aku fikirkan pasal rumah, kerja, kereta, kahwin and so on...

Maybe sebab dah nak habis belajar kot..just 3 month left...so...dah tak lama..lepas tiga bulan tu..nak cari kerja...

Dulu masa nak habis diploma..aku tak pernah terfikir pun benda-benda ni..maybe sebab aku dah set dalam fikiran aku untuk sambung degree...

Tapi bila degree dah nak habes...aku tak set dalam fikiran aku untuk sambung master..maybe tu alasan aku duk fikirkan masa depan aku...



Aku cuma boleh berharap ja..lepas degree nanti...rezeki aku murah...tak tunggu lama untuk dapat kerja...

Aku takmau la 'tanam anggur' lama sangat...mana nak cekau duit..dah la saving pun takda...

Tapi semua tu rezeki kan...kalau Allah tentukan rezeki aku tak lama lepas habis praktikal, Alhamdulillah...

Tapi kalau rezeki aku lambat lepas habis degree...cari la kerja-kerja part time dulu...as long as dapat income sikit...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...