13 Februari 2015

Final Step : Internship and Academic Writing

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..selepas beberapa minggu cuti semester..result exam pun dah keluar...ada few subject yang aku yakin lulus dan ada yang 50-50...

Dan Alhamdulillah..keputusannya macam kat bawah ni...



So..aku boleh teruskan ke langkah yang terakhir sebelum aku grad...Internship dan jugak Academic Writig (AW)

sebelum result keluar, aku cuak jugak, sebab last week ramai kawan-kawan aku dah confirm tempat intern..dan aku belum lagi.

And petang tadi..aku mesej dengan Ketua Program untuk sequence aku..dan alhamdulillah...



So..lepas jadi orang penang untuk 2 tahun setengah, orang manjung/Pangkor untuk 7 bulan, orang shah alam selama 2 tahun setengah, and now..jadi orang ipoh pulak untuk 4 bulan..

And kalau ada rezeki..mungkin lebih lagi..harap terus jadi orang ipoh la kot...insya Allah...

Sekarang ni..cuma kena proceed untuk AW ja..tajuk dah ada..cuma belum proposed lagi dekat sir..

Semoga Allah permudahkan segala urusan aku dan kawan-kawan dunia akhirat..insya Allah...amin...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...