01 Januari 2015

Suka Duka 2014

Assalamualaikum..

Entry khas aku rasa menjelang jam terakhir 2014 sebelum masuk 2015..aku akan cuba short kan entry ni tentang suka duka 2014 ni...

1. Aku dilantik menjadi ahli Majlis Perundingan Mahasiswa Perak generasi kedua pada Mac 2014 untuk penggal 2014/2015





2. Semester Sept - Jan aku paling sibuk..dengan program MPMP sepanjang tahun..Teambuilding, luncheon dengan pengurus Yayasan Perak, Iftar dengan Exco Pendidikan Negeri, Moh Ke IPT...







3. Aku melancong ke Jogja,Acheh, Vietnam dan Sarawak...

4. Aku kehilangan tok, mak kepada abah bulan 8..and masa tu aku dekat Vietnam.. aku,abah,mak and achik tak dapat tengok tok buat kali terakhir...semoga Arwah tok ditempatkan dalam kalangan orang beriman

5. Semester 4 penuh dengan dugaan dan assignment

6. Semester 5 yang penuh dengan debaran dan ketakutan..waaa...tak sanggup dah...

7. Dugaan bila makin bertambah orang yang aku benci dan menyampah...

8. Azam 2014 tak tercapai..hahahah

9. Aku masih single..sob sob sob...



Itu saja kot apa yang aku rasa penting dalam 2014...rasanya takda yang terlepas...kot...kalau ada..aku akan edit balik...hahaha

So..untuk 2015...aku takmau berazam apa-apa..kalau aku nak buat..aku akan buat..lebih senang aku rasa...

Okay..selamat tahun baru semua..amin...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...