20 Januari 2015

Perasaan Aku Mati Untuk Degree...

Assalamualaikum...

bila dah sampai rumah ni..aku rasa macam malas pulak nak update blog..tapi kalau kat Shah Alam..ada ja idea untuk aku update blog...hahahah..bajet macam blog aku ni famous...sedangkan takda siapa pun yang baca..yang silent readers tu..thank you..

okay...last week secara rasminya aku dah berjaya habiskan semester 5 untuk degree aku...selalunya bila habis semester lima..apa yang aku bayangkan adalah konvokesyen walaupun ada satu semester lagi untuk academic writing and practical training..hahaha...

tapi..itu bukan isu...isunya adalah..aku tak rasa apa bila habis degree ni..i dont know why..bukan tak seronok nak habis degree..tapi bila last day exam tu..aku tak rasa sedih ke apa ke berbanding dengan waktu diploma...

nak kata waktu..both for my diploma and degree aku belajar 2 tahun setengah before practical..tapi, kenapa untuk degree..aku tak rasa sedih langsung nak berpisah dengan kawan-kawan??

time diploma dulu aku tak macam ni...aku sedih nak berpisah dengan kawan-kawan..tapi degree ni..perasaan tu hilang...memang sikit pun tak ada..okay tipu...hahaha...aku rasa sedih sikit la bila nak berpisah dengan geng budak laki kelas aku sebab kami dekat hujung-hujung semester tu banyak keluar bersama...

Shofi, Bong, Tunku, Aku and Afkar...

so..i dont know why..dengan kawan-kawan yang lain ni..feelingless..tak sedih langsung..sometimes aku rasa macam lega gila..

sedangkan..both members for my diploma and degree teach me something...they teach me the attitude of peoples that i cant find during my secondary school and diploma..

aku pelik..maybe terpaksa layan perangai kebudak-budakan few peoples around me for all this 2 and a half years?who knows right?

apa pun...aku tetap hargai apa yang aku dan classmate aku lalui selama 2 tahun setengah ni..banyak pahit manis yang jadi...baik yang lelaki, baik yang perempuan...well..


untuk degree, unofficially, aku tak rasa terbaik..sebab yang terbaik adalah kenangan di sekolah dan juga diploma..sorry to my classmate if you read this...i'm just be honest..

too much drama makes me feel so tired and bored..so sorry...maybe sebab masa diploma, aku cuma hadapi benda ni sekali je.. but for degree...dah banyak kali..so..i'm just tired with drama...

thats all..thanks for the cooperation that you gave me...thanks a lot...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hmmm siapa yg selalu create drama tu...

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...