04 Januari 2015

Food Review : Wong Solo Seksyen 7, Shah Alam

Assalamualaikum...

Just a simple update..malam tadi aku makan di Wong Solo..untuk makluman...Wong Solo adalah satu restoran makanan Indonesia yang menawarkan makanan asli Indonesia...aku banyak kali dah pergi makan dekat situ..memang terbaik...

Yang terbaik adalah sambal dia..perghhh...pedas dan menarik...memang sedap gila...aku selalu ambil set murah.. RM 10.90..kita akan dapat set yang lengkap dengan air mineral yang cup tu..

Paling aku suka adalah set ayam bakar dan empal sapi (lembu)..empal sapi dia memang lembut gila..daging dia sangat lembut...

Okay..malam tadi aku makan set ayam bakar, and kawan aku order ayam penyet biasa...makanan lain and ala carte pun ada...








Sambal memang terbaik..kalau tak berair hidung tu..memang tak sah..hahaha..pedas..tapi sedap..

Lokasi Wong Solo di Shah Alam adalah di belakang Jakel Shah Alam...enjoy...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...