01 Disember 2014

Food Review : Uncle Jack Chicken Rice

Assalamualaikum....

Disebabkan hari ni kelas cancel..so aku and the geng pergi breakfast or brunch dekat mamak pada pukul 10...then disebabkan dah makan berat awal pagi...kami tak lunch agak lambat...

Petang lepas shoot untuk investigative reporting kami ke Giant Seksyen 7 untuk late lunch kat Uncle Jack Chicken Rice...this is my first time makan kat sini...ok...

Start review...



Well...apa yang ditawarkan dekat sini sangat berpatutan...dengan harga serendah RM 5.00 anda boleh dapat satu set hidangan iaitu nasi, ayam 2 ketul dan jugak air...hidangan lain seperti kat bawah ni...



Ada pelbagai pilihan...untuk kanak-kanak ada nugget dan aiskrim..dan apa yang buat aku tertarik..untuk aiskrim..cuma RM 0.50 untuk cone ice-cream dan RM 1.00 untuk cup ice-cream..sangat berbaloi..

Untuk student yang nak berjimat...aku cadangkan boleh makan dekat sini...set RM 5.00 tambah RM 0.30 untuk tax kalau tak silap aku...

Nasi dia sedap,ayam dia pun sedap..tapi mungkin tak sesedap KFC la..tapi dengan harga tu..aku rasa sangat berbaloi...

Lagi satu...set nasi ayam sini tak ada sup...so..kita cuma nasi,ayam dan air..kalau nak berkuah..mungkin boleh order nasi chicken chop sebab dapat gravy sama...






posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...