25 Januari 2014

Mudahnya rasa sedih, rindu...

assalamualaikum...

well...cuti semester dah seminggu bermula, aku pun dah macam malas nak update blog...memang teringin nak update, tapi malas nak bukak blog ni..hahahha...boleh??

well..seminggu cuti sem ni...aku memang tak buat apa-apa...just stay kat rumah, tolong mak n abah apa yang patut and so on..tapi kan..aku rasa sejak seminggu dua ni...aku senang sangat rasa sedih...i dont know why..bukan sedih ja..senang rasa rindu pada orang...

aku tak tahu kenapa...even benda tu sepatutnya tak perlu pun rasa sedih, tapi secara tak langsung, aku akan rasa sedih and aku rasa macam dipinggirkan??why??dalam waktu yang sama, aku merindukan seseorang yang aku sendiri pun masih samar-samar siapa...kenapa la jadi macam ni??

maybe semua ni berpunca dari apa yang terjadi waktu aku kat shah alam lagi kot..tapi tak mungkin..aku rasa macam mustahil ja sebab aku dah lalui benda tu sejak dari diploma lagi...kenapa la aku bodoh sangat untuk terus dipengaruhi benda-benda camni...

sedih, rindu..bila dua emosi ni datang dalam waktu yang sama, memang sakit..tak tau macam mana nak ubati...bila ada sesuatu yang buat aku ketawa, tak lama...lepas tu akan jadi depress balik...i dont know what to do...

maybe some of you pernah alami benda macam ni or maybe u want to share with me..i hope so...tengok la...sehari dua ni maybe aku akan update lagi blog..tapi maybe pasal survival Melayu di Malaysia..yup...memang agak politik untuk next entry...well...itu cuma cadangan...thanks for reading..

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...